Wrap it up!

Det här var alltså vad jag skrev för cirka ett år sedan om det här året och i rött ser ni hur det har gått..

Förhoppningar inför 2011.
1.     Träffa mitt livs kärlek men inte fatta det riktigt. Vilket kan ha hänt under 2010, men det vet ju inte jag – vet dock vilka det inte var.
Detta var en briljant idé redan från början eftersom jag kan svara både ja och  nej – jag vet ju inte!

2.     Bli enormt framgångsrik yrkeskvinna och kamma hem miljoner till det fria kulturlivet men ändå behålla ett trivsamt underdogperspektiv.
Mja, jag vet inte. Hyfsat framgångsrik får en väl säga men några miljoner har jag inte sett röken av.

3.     Ligga. Testa lite nytt sex då jag har blivit beskylld för att ägna mig åt vaniljsex = ej okej. Dock att själva liggandet är viktigast.
Check!

4.     Träna lika mycket som våren 2010 så att punkt 3 går bra ur både rent fysiskt perspektiv (ork och de då va) och av ren, skär fåfänga.
Nope. Dock gick ju punkt 3 fint ändå.

5.     Få min heterosexuella livspartner bortgift.
De har i varje fall blivit sambos och köpt lägenhet ihop. I nuläget det närmaste gifta de kan komma. Alltså – check!

6.     Att uppfattas som besvärlig av min omgivning samt låta min hårda och besynnerliga personlighet skina stark.
Big fail på detta alltså. Har troligen blivit mjukare och mjäkigare än på länge. Skyller på åldern.

3,5/6. Mer än hälften. Hurra!

Med inte helt misslyckade hälsningar
GTG

2 responses to “Wrap it up!

  1. Men alltså, hallå. Något sorts hej då eller avslut måste vi läsare väl ändå få? Vill ha!

Kommentera

